סוגי הפניות
אנו מטפלים בפניות/תלונות הנוגעות לטיב הביצוע והאיכות המקצועית של שרות (עבודת טיפול, תיקון או תחזוקה) הניתן ע"י מוסך מורשה כחוק לכלי רכב, מכל הסוגים והדגמים ולפי הפרמטרים הבאים:
- איכות ומקצועיות – לקוח אינו מרוצה מאיכות הטיפול והתיקון ברכבו.
- אחריות – מחלוקת לגבי תיקון באחריות.
- נזק תוצאתי – לקוח טוען לנזק תוצאתי ברכבו הנובע מרשלנות מצד המוסך.
- עלויות השרות – לקוח בדק ומצא כי המחיר שנגבה ממנו אינו מחיר ריאלי.
- תלונות כנגד מכוני בדיקה ורישוי מטופלות יחד עם אגוד מכוני הרישוי בישראל.
- תלונות כנגד יבואני ומשווקי רכב חדש (במסגרת האחריות) – יש להפנות ישירות אל משרד התחבורה.
הפסקת טיפול בתלונה, תעשה כתוצאה מהסיבות הבאות:
- כאשר אגוד המוסכים מופיע כמכותב (התלונה אינה מופנית רשמית לאגוד).
- התלונה נדונה בזמן הנתון מול גופים/מוסדות אחרים כגון משרד התחבורה, בית משפט או נחקרת במשטרה.
סיבות אחרות (ביטול התלונה ע"י המתלונן, נושא שאינו רלוונטי, הנילון אינו מוסך מורשה וכדומה).