איגוד המוסכים בישראל

גיליון מספר 398

גיליון מספר 398
עדכון שבועי מתחום שרותי הרכב והתחבורה, 04 לאפריל 2015
IGA-LOGO
 תואר ראשון במנהל עסקים – מסלול ניהול מוסך
עקבו אחרינו
עקבו אחרינו
בקרו באתר האיגוד
בקרו באתר האיגוד
color-forwardtofriend-96
כתבו לנו
ערוץ הרכב
ערוץ הרכב
 
עקבו אחרינו
עקבו אחרינו

השבוע, בשעה טובה, נסגרו התנאים והאישורים וכבר שנהל האקדמאית הקרובה, יוצא לדרך מסלול ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמקדות לניהול בענף הרכב. לאחר שנים רבות של ניסיונות לאשר תכניות לימוד לתואר כללי בניהול עסקים עם השלמה ואפקטיביות לענף הרכב והמוסכים/מרכזי שירות, הצלחנו ביחד עם מכללת רופין בשרון לצקת את התכנית ואת התכנים ללימודים אקדמאיים לעוסקים ולמעוניינים לעסוק בענף הרכב.

המרכז האקדמאי רופין

בכך, מצטרפת מכללת רופין למכללת אפקה שכבר מציעה תואר אקדמאי הנדסי עם התמחות מקצועית לענף הרכב, וכיום יש לנו כבר שני מסלולים להתמחות ברכב – האחד בתחומי הניהול והשני בתחומים המקצועיים.

ecbc1a92-9817-4cb6-a4e0-f58dffb7bdb6
אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל-אביב

אנו ממשיכים במימוש החזון, ובקידום ההון האנושי העתידי, ומקדמים במקביל את התשתיות ליצירת עובדים ומנהלים איכותיים ומוכשרים לקליטה ולהשתלבות עתידית בענף.

שותפויות פוריות אלו וההישגים הנאים בתחום ההכשרות והאקדמיזציה של מקצוענו, לא היו יוצאים אל הפועל לולא עבודתם הקשה והרצינית של הנהגת הנהלת האיגוד והמכללה – אריה אשד וקובי אביטל (והצוות המלווה אותם) ובזכות הדחיפה והתמיכה של הנהגת אגף הרכב המשרד התחבורה ובראשם אינגאבנר פלור ומר משה קירמאיר וצוותיהם.

אני מאחל לכולנו כי כלל המיזמים ושיתופי הפעולה שלנו, יצליחו להתממש בהקדם וכי ענף תיקוני הרכב יתמקד במוסכים חוקיים ובהון אנושי איכותי המעניק שירות הוגן ותומך במקביל לאיכות ולבטיחות בתיקון.

אנו מודים לצוות ולהנהלת מכללת רופין שעמלו רבות על כתיבת תכני הלימוד ועל אישור המיזם המשותף ברשויות החינוך הרלוונטיות. יישר כוח.

רצב לעיונכם, חומר פרסומי ראשון :

חג החירות והאביב

ואמרתם זבח פסח הוא להאשר פָּסַח על בתי בני ישראל בְּנָגְפּוֹ את מִצְרַיִם ואת בתינו הציל…” (שמות פרק יב פס‘ 27).

בפתחו של האביב, בני ישראל חוגגים את חג הפסח לזכר השיבה לארץ ישראל ממצרים – היציאה מעבדות לחירות, לזכר המסע הארוך והקשה למימוש החירות ולזכר ההתיישבות המחודשת בארץ ישראל.

בערב החג הזה נזכור כולנו עד כמה חשובה לנו האחדות והשייכות כעם שחי באיום בטחוני מתמיד ושהיה כנטע זר בקרב עמים אחרים במשך אלפי שנים עד לשיבה המחודשת לציון.

חג הפסח גם מזכיר לנו, העצמאיםהמקצועיים, עד כמה צודק המאבק שלנו לשחרור מהעולם הפאודלי החדש שנבנה על אדני הריכוזיות ושהפך אלפי עצמאים בישראל לתלויים בחברות פיננסיות ומסחריות לעובדי קבלן ולנרדפים על ידי הרשויות.

לא נוכל אלא לאחל לחברינו, לכלל העוסקים בענף, למכללות הרכב, לבתי הספר, למורים, לתלמידים ולכלל הצוותים שלנו ושל שותפינו השוקדים במרץ על מגוון רחב של פעולות לצורך קידום הענף :

מי ייתן והאביב יביא עמו התחלות חדשות וחדשות טובות, הנאות קטנות וגדולות. חג של פריחה, חג של מנוחה, חג של ביחד“, חג של נחת, חג של תקווה, חג של זהירות, חג של בטיחות ובקיצור, שיהיה לכם החג הכי נפלא…. חג פסח שמח לכם ולבני משפחתכם.”

a723e488-4f99-4b90-9a0b-274454b837b0

:כתבות נבחרות השבוע
 
 
המכללה הטכנולוגית לרכבלרשימת הקורסים המלאה של המכללה
הטכנולוגית לרכב, לחצו כאןהרשמה
unnamed

אתר השבוע

מרכז שירות לרכבי מאזדה ופורד, שהחל את פעילותו בשנת 1962. בשנת 1996 הוסמך רשמית כמרכז שירות לרכבי מאזדה ובשנת 2007 הוסמך אף לרכבי פורד מטעם היבואן דלק מוטורס. שטח המרכז הוא כ-2,000 מ”ר ובו ממוקמות בנפרד מחלקות המרכז השונות העושות שימוש בציוד מתקדם וחדיש ונותנות שירות מקצועי בתחומים: דיאגנוסטיקה ממוחשבת, מכונאות, פחחות, צבע, חשמל ומיזוג אוויר.
 
 
Ecar-Red-Banner ערוץ הרכב YouTube-Logo FACEBOOK-LOGO GreenP-iga4u 
תיאור: תיאור: image04IGA תיאור: תיאור: image021.jpg תיאור: תיאור: image06 המכללה הטכנולוגית לרכב

‘השבוע ברכב’ הינו עיתון דוא”ל (Newsletter), המופץ
לכ-30,000 מנויים, בתדירות שבועית. הנושאים המרכזיים בהם הוא עוסק: רכב
ותחבורה, ביטוח, ליסינג, בטיחות בדרכים ועוד (ניתוח
וסיכום שבועי, חדשות אחרונות מהתחום, כתבות וידאו-‘ערוץ הרכב’, מידע
צרכני, מאמרים משפטיים, הכשרה מקצועית, כנסים, תערוכות ועוד).
אגוד המוסכים בישראל לרבות הבאים מטעמו (להלן-“אגוד המוסכים“)
לא ישאו בכל אחריות לתוכן והמידע המסחרי – פרסומי המתפרסם בניוזלטר זה.אין בהצבת הפרסומים ו/או הקישורים לאתרי תוכן אחרים משום הצעה של האגוד
להשתמש בהם ו/או כדי להביע תמיכה/עידוד/הסכמה או מתן חסות של האגוד
למפרסמים כאמור. הסתמכות המשתמש על התוכן כאמור הינה באחריותו בלבד. אגוד
המוסכים אינו צד לעסקה ו/או אינו גורם מתווך לעסקאות שתתבצענה בעקבות
המידע הפרסומי המתפרסם בניוזלטר.אתר iga.org.il שולח
עדכונים במגוון תחומים בענף הרכב והתחבורה. השירות ניתן חינם, ללא כל
כוונת רווח ואינו מותנה בדבר. להרשמה לרשימת תפוצה באמצעות דואל admin@iga.org.il להסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק המופיע בתחתית הודעת המייל האלקטרוני.
דוא”ל.חלק מהניסוחים המופיעים בניוזלטר זה נכתבים בלשון זכר או
נקבה מטעמי נוחות בלבד. מובהר כי כל
האמור בלשון זכר או נקבה, מתייחס לשני המינים, ללא כל
אפליה. ט.ל.ח. ©כל
הזכויות שמורות לאיגוד המוסכים בישראל. דוא”ל לפניות