איגוד המוסכים בישראל

גיליון מספר 401

גיליון מספר 401
עדכון שבועי מתחום שרותי הרכב והתחבורה, 08 למאי 2015
IGA-LOGO
 ממשלה חדשה בישראל
עקבו אחרינו
עקבו אחרינו
בקרו באתר האיגוד
בקרו באתר האיגוד
color-forwardtofriend-96
כתבו לנו
ערוץ הרכב
ערוץ הרכב
 
עקבו אחרינו
עקבו אחרינו

ממשלה חדשה בישראל:

התבשרנו השבוע כי סוף סוף הצליחה להתגבש קואליציה, והממשלה והכנסת יתחילו לפעול בקרוב מחדש לאחר הקיפאון בן מס’ החודשים הנגזר ממערכת הבחירות והרכבת הממשלה.

אין ספק כי הממשלה נדרשת פעול לאלתר לשינוי ולתיקון כשלים רבים בחברה ובכלכלה הישראלית.

כזכור, במהלך הבחירות הצגנו  את יעדינו וערכנו פגישות רבות וכנס מועמדים לכנסת בכדי לקדם את המשך הפעילות לאחר הקמת הממשלה ולמען המטרות החשובות לנו:

אנו מאחלים הצלחה לכלל השרים, חברי הכנסת ולכלל הפעילים החדשים והישנים בכנסת ומקווים כי זו הפעם, יצליחו לקדם שינוי בכלל התחומים. אנו נעמוד לרשות כל מי שיביע רצונו לפעול לתיקון שיפור וקידום.

קורס הסמכה לרכבים חשמליים והיברידיים

הקורס שנערך בחלקו בישראל והמשכו בגרמניה – הסתיים. הקורס היה מוצלח מבחינה מקצועית וחברתית ובעיקר – חוויה חד פעמית בלתי נשכחת לתלמידים, אשר כולם בוגרים ובעלי מקצוע ועסקים, שבאו ללמוד ולהרחיב אופקים ולקבל כלים מעשיים שימושיים לעבודתם.

בוגרי הקורס הנרגשים העלו פוסטים רבים בדפי הפייסבוק הפרטיים שלהם וחלקם אף שלחו מכתבי שבח ושביעות רצון למשרד התחבורה.

רצ”ב פוסט שכתב מר גיל ניב ממוסך גיל בשילת שהשתתף בקורס :

“הקידמה בענף הרכב מגיעה לכל דורש-לפני מספר ימים הסתיים קורס ראשון מסוגו להכשרת מוסמכי HV- מתח גבוה ברכב היברידי וחשמלי. ההסמכה נערכה בגרמניה בשיתוף פעולה של איגוד המוסכים הגרמני של מחוז הסן ושל איגוד המוסכים הישראלי שקיבלו את ברכת הדרך ממשרד התחבורה. יישר כח למשה קירמאייר ממשרד התחבורה על הרוח הגבית,גיור תעודות ההסמכה והתמיכה לכל אורך הדרך, לקובי אביטל מנהל המכללה של האיגוד על ההפקה,לאייל דרי על הליווי וההדרכה ,לצוות ההדרכה במכללת הרכב בפרנקפורט ,לדודי חמל ולכל השאר שעזרו למיזם הייחודי והחשוב הזה לקרות. בהצלחה ושנזכה להרבה שיתופי פעולה חשובים כאלה בעתיד.”

בשלב זה אמור להיפתח קורס נוסף בחודש אוקטובר 2015 ואנו ממליצים לבעלי ההסמכות המקצועיות ולמורים שטרם עברו את הקורס – להירשם מראש.

חסמי תחרות

השבוע התפרסמה כתבה ממנה עולה כי הממונה על ההגבלים החליט להתערב ולמנוע מיבואנים ישירים לחסום ולהפריע ליבואנים מקבילים לחדור לשוק. בשורה זו היא טובה ומעודדת, מאחר ואין כל הבדל בין חסמים המתנהלים בתחומי ייבוא (ללא קשר אם מדובר על רכב, עגלות תינוק או כל מוצר אחר) לבין חסמים המתנהלים על מדפים בחנויות המזון. חסימת מתחרה או דחיקתו בכל תחום, מחייבת התערבות פעילה ואקטיבית מצד הממונה על ההגבלים. אנו מקווים כי פעולות אלה של הממונה הנוכחי, הגם שהצהיר בעבר כי אינו מעוניין לפעול בתחום הרכב, הן סימן חיובי לשינוי בכלל תחומי הפעילות שלנו – חסמי תחרות בתחומי ההפצה, היבוא, שליטה על המוסכים, השתלטות על אזורי פעילות, טורפנות,  חוזי זכיינות ועוד.

ניצני פעילות הממונה על ההגבלים, יהוו גם סמן, כך אנו מקוים, לנציגי המפקח על הביטוח בכל הקשור לחסמי התחרות בתחום תיקוני התאונות, לרבות ההתערבות הבוטה של חברות ביטוח במיהות מתקני הרכב ובכלל העסקאות המתנהלות בתחום זה.

שבת שלום,

רונן.

:כתבות נבחרות השבוע
 
 
המכללה הטכנולוגית לרכבלרשימת הקורסים המלאה של המכללה
הטכנולוגית לרכב, לחצו כאןהרשמה

אתר השבוע

מוסך שלום דיין בע”מ הוא עסק משפחתי שהוקם ב-1963 על ידי שלום דיין, בעל תעודת הסמכה ממשרד התחבורה. המוסך מבצע את כל טיפולי הרכב: מכונאות דיזל ובנזין, פחחות וצבע ברמה הגבוהה ביותר, חשמל ומיזוג אוויר וכן אבחון רכב ממוחשב ברמת דיוק גבוהה. אנשי המקצוע של המוסך הם מומחים לכלי רכב מסוג קרייזלר, ג’יפ, דודג’, סוזוקי, פורשה, איסוזו, אופל, סאאב, GM ועוד

 
 
Ecar-Red-Banner ערוץ הרכב YouTube-Logo FACEBOOK-LOGO GreenP-iga4u 
תיאור: תיאור: image04IGA תיאור: תיאור: image021.jpg תיאור: תיאור: image06 המכללה הטכנולוגית לרכב

‘השבוע ברכב’ הינו עיתון דוא”ל (Newsletter), המופץ
לכ-30,000 מנויים, בתדירות שבועית. הנושאים המרכזיים בהם הוא עוסק: רכב
ותחבורה, ביטוח, ליסינג, בטיחות בדרכים ועוד (ניתוח
וסיכום שבועי, חדשות אחרונות מהתחום, כתבות וידאו-‘ערוץ הרכב’, מידע
צרכני, מאמרים משפטיים, הכשרה מקצועית, כנסים, תערוכות ועוד).
אגוד המוסכים בישראל לרבות הבאים מטעמו (להלן-“אגוד המוסכים“) לא ישאו בכל אחריות לתוכן והמידע המסחרי – פרסומי המתפרסם בניוזלטר זה.
אין בהצבת הפרסומים ו/או הקישורים לאתרי תוכן אחרים משום הצעה של האגוד להשתמש בהם ו/או כדי להביע תמיכה/עידוד/הסכמה או מתן חסות של האגוד למפרסמים כאמור.
הסתמכות המשתמש על התוכן כאמור הינה באחריותו בלבד.
אגוד המוסכים אינו צד לעסקה ו/או אינו גורם מתווך לעסקאות שתתבצענה בעקבות המידע הפרסומי המתפרסם בניוזלטר.
אתר iga.org.il שולח עדכונים במגוון תחומים בענף הרכב והתחבורה. השירות ניתן חינם, ללא כל
כוונת רווח ואינו מותנה בדבר. להרשמה לרשימת תפוצה באמצעות דואל admin@iga.org.il להסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק המופיע בתחתית הודעת המייל האלקטרוני. דוא”ל.
חלק מהניסוחים המופיעים בניוזלטר זה נכתבים בלשון זכר או נקבה מטעמי נוחות בלבד. מובהר כי כל האמור בלשון זכר או נקבה, מתייחס לשני המינים, ללא כל אפליה. ט.ל.ח.
©כל הזכויות שמורות לאיגוד המוסכים בישראל. דוא”ל לפניות