איגוד המוסכים בישראל

חברת "כלל" הסירה קמפיין שפגע בבעלי מוסכים בעקבות איום לנקיטת צעדים מצד אגוד המוסכים

חברת "כלל" הסירה קמפיין שפגע בבעלי מוסכים בעקבות איום לנקיטת צעדים מצד אגוד המוסכים הקמפיין, אשר נועד להמחיש לציבור את הצורך בחידוש ביטוח הרכב, נשא את הכותרת:"מה גורם לך לבכות?" וכלל מספר אפשרויות, בהן: "לגלות שאשתך ברחה עם המוסכניק", "לקבל את החשבון מהמוסך" בעקבות מחאה של אגוד המוסכים, הקמפיין הוסר כבר למחרת. דובר אגוד המוסכים, דורון אובזנק: "עברו הזמנים שכל זב חוטם יכול." להתגולל על בעלי המוסכים


ב–5.11.05 עלה לאוויר קמפיין פרסומי של חברת "הכלל הראשון" מקבוצת הביטוח "כלל", באמצעות חברת הפרסום "יורו". הקמפיין התפרסם בעשרות אתרי אינטרנט ותכניו פגעו ברגשותיהם של בעלי מוסכים ונשותיהם. הקמפיין, אשר נועד למחיש לציבור את הצורך בחידוש ביטוח הרכב, נשא את הכותרת: "מה גורם לך לבכות?" וכלל מספר אפשרויות, בהן: א. "לגלות שאשתך ברחה עם המוסכניק" ; ב. "לקבל את החשבון מהמוסך" ; ג. "לעשות תאונה עם הרכב סמנכ"ל ודובר אגוד המוסכים, דורון אובזנק, ויועץ הביטוח והפנסיה של האגוד אלון שדות, העבירו לחברת "כלל" מחאה ולצידה דרישה לשנות את תוכנו של הקמפיין לאלתר ולא – אגוד המוסכים יפעל להפסקת כל התקשרות ביטוחית של האגוד ועובדיו ושל כלל ענף שרותי הרכב בישראל המונה מעל 5,000 בעלי מוסכים, עם חברת "כלל אכן, כעבור יום אחד בלבד לאחר הפנייה של אגוד המוסכים, הורו דני קהל, המשנה למנכ"ל "כלל" ומנכ"ל ה"כלל הראשון", ניס אגמון על הסרת הקמפיין. אגמון פנה לאגוד המוסכים וביקש להתנצל בפני כל בעלי המוסכים. זאת ועוד – פרסומי הקמפיין הורדו מאתרי האינטרנט והוחלפו בתכנים אחרים – שאינם מזכירים כלל את המוסכים דובר אגוד המוסכים, דורון אובזנק, אמר לעניין זה, כי: "עברו הזמנים שכל זב חוטם יכול להתגולל על בעלי המוסכים. אנחנו נמשיך לעמוד על המשמר בכדי לשמור על שמם הטוב.

כניסה לחברים
עיצוב ובניה B-net digital
error: Content is protected !!