איגוד המוסכים בישראל

חברת "כלל" הסירה קמפיין שפגע בבעלי מוסכים בעקבות איום לנקיטת צעדים מצד אגוד המוסכים

הקמפיין נשא את הכותרת: "מה גורם לך לבכות?" וכלל מספר אפשרויות, בהן: "לגלות "שאשתך ברחה עם המוסכניק .בעקבות מחאה של אגוד המוסכים, הקמפיין הוסר כבר למחרת


…עלה לאוויר קמפיין פרסומי באינטרנט של חברת " הכלל הראשון" מקבוצת כלל ביטוח הקמפיין נשא את הכותרת "מה גורם לך לבכות?" וכלל מספר אפשרויות, בהן " לגלות שאשתך ברחה עם המוסכניק" ו"לקבל את החשבון מהמוסך את אגוד המוסכים זה לא הצחיק, והם העבירו לכלל דרישה לשנות את תוכנו של הקמפיין, ולא- יורו לכל החברים להפסיק כל התקשרות עם החברה. זה לקח להם בדיוק יום אחד- והקמפיין ירד מחברת כלל ביטוח נמסר כי ברגע שהתברר כי בעלי המוסכים חשים נפגעים מהפרסומת ההומוריסטית- היא הוסרה לבקשתם

ידיעות אחרונות, כלכלה, 07.12.2005

 לצפיה בקובץ

כניסה לחברים
עיצוב ובניה B-net digital
error: Content is protected !!