איגוד המוסכים בישראל

הופכים דף

עוד כשנה וחצי, בינואר 2013 , יכנסו לתקפם התקנות החדשות של יורו 6, התקן מחמיר שמחייב את יצרני המשאיות באירופה. לקראת התאריך כבר יצרני המשאיות שולחים את בלון הניסוי שלהם להתמודד עם האתגר. וכך, לפני חודשים אחדים, הוזמנתי כנציג ‘רכב ותחבורה’ לדרומה של הולנד, לעיר היפה איינדהובן, כאורח של מפעלי ‘דאף’, למסיבת עיתונאים רבת משתתפים בעיר שכמעט נושקת לגרמניה ובלגיה. את העיתונאים המכובדים אספו מכל רחבי אירופה, ובהם גם שני נציגים מישראל. מטרת בואנו למפעלי ‘דאף’ בהולנד לא היתה ברורה. היה משהו מסתורי בביקור, כעין מסר ששיאו של בואנו מוכן, אך בינתיים יהיה עטוף בערפל מסתורי והצגתו תדחה לרגעים שיבחרו על ידי ההולנדים. המסר היה ברור; תנו עוד מעט זמן למתכננים ותראו איזה מנוע ייצא ממפעלי החברה. בהולנד, כך מסתבר, מאמינים במנועים החדשים של המשאיות, ואם יתנו להם שקט בתכנון הם יצמצמו עוד את צריכת הסולר.

לצפייה בכתבה המלאה