איגוד המוסכים בישראל

בלעדי ל”כלכליסט”: רפורמת היבוא המקביל: יבואני האופנועים הקטנים דורשים ערבויות מופחתות

היום (א) תתכנס ועדת הכלכלה לדון בנושא פתיחת שוק הרכב הישראלי ליבוא מקביל; ואולם אחד מהיבטיה החשובים של רפורמת היבוא המקביל, גובהן של הערבויות המשולמות למשרד התחבורה, עלול להביא לפגיעה בענף הרכב הדו גלגלי. ל”כלכליסט” נודע שבשבוע שעבר התאגדו תשעה יבואני אופנועים, טרקטורונים וקטנועים, בהם יבואנית אופנועי הארלי דייוידסון ויבואנית אופנועי דוקאטי;התשעה פנו אל משרד התחבורה בבקשה לקבל פטור מהדרישה שנקבעה בתקנות היבוא המקביל, ולפיה על יבואני רכב דו גלגלי לספק אישור רואה חשבון בדבר קיומו של הון עצמי בסך של 1.5 מיליון שקל; כמו כן הם מבקשים פטור מהדרישה לתת למשרד התחבורה ערבות בנקאית של מיליון שקל.

לצפייה בכתבה המלאה